luni, 31 august 2009

O Saptamana de Vis





Saptamana trecuta... tot poporul dinamovist a strigat : "Hai Dinamo"



Cu ce sa incep... cu ce sa incep...

Joi. 27 August 2009

Cu toate ca nimeni nu credea, nimeni nu dadea sanse echipei Dinamo la calificare, uite ca soarta le-a jucat feste necredinciosilor. Dupa un meci incredibil, un meci cum nu am mai vazut de ani buni, Dinamo a reusit sa se califice in grupele Europa League, unde vom da piept cu Galatasaray, Panathinaikos si Sturm Graz.

"Fie vreme buna, fie vreme rea/ Caini pana la moarte si dincolo de ea"

In minutul 3, Andrei Cristea a deschis scorul. Am inceput sa sper. Marius Niculae mi-a materialziat speranta ca Dinamo va duce meciul in prelungiri. Matache, pentru mine eroul serii, a aparat ca nimeni altul poarta noastra. A aparat penaltiul decisiv si a adus calificarea. Jucatorii au inscris loviturile de departajare, cu siguranta si incredere... asa cum le sta bine dinamovistilor.

Marele regret este ca nu voi putea vedea Galata si pe greci acasa, insa, daca totul va merge bine, vom umple stadionul in meciul cu Sturm Graz pentru a sarbatori calificarea in primavara europeeana.

"Campioni... campionii tuturor... "

Duminica. 30 August 2009

"Ale ale aoooo... v-a f***t Dinamo"

A doua mare performanta a saptamanii... Am batut in Ghencea. Am batut Steaua. Am castigat eternul derby al Romaniei. Am mai adaugat trei puncte la totalul acestui sezon. Din toate acestea rezulta ca ne apropiem de titlu... incet, incet.. dar acolo sper sa ajungem.

Un alt moment important al saptamanii s-a consumat la finalul meciului cu Steaua, cand Danciulescu si-a luat la revedere de la suporteri, el urmand sa joace un an in divizia a 2-a spaniola, la Halicante. Sper sa se intoarca. Dinamo are nevoie de Danciu-Gol.

"Umplem mereu marile stadioane/ Cu steaguri, fulare si flori/ Suntem galeria echipei campioane/ Suntem galeria echipei Dinamo"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu