joi, 9 iulie 2009

Remember

Iar am ajuns in momentul acela cand ma intreb unde dracu se duc anii... stiu, vesnica intrebare.
Daca ar avea raspuns, nu as mai intreba :)

Stau si ascult Nightwish de vreo 2 ore.. si nu i-am mai ascultat de multa multa vreme. Pot spune ca eram fan in liceu, am avut si placerea sa ii vad cand au venit prima data la Bucuresti (primul mare concert la care am fost).

Dar nu asta e ideea. Ideea este ca trupa asta imi aduce aminte de o gramada de prieteni din timpul liceului, care acuma cine stie pe unde sunt; imi aduce aminte de noptile (ne)pierdute la ruine la Chindia si pe scena din parc.. ce pacat ca au dat-o jos. Cred ca scrisesem zeci de nume de trupe cu markerul pe scandurile alea.

Imi aduc aminte de sticlele de bere care le ascundeam cand veneau autoritatili la facut norma de buletine pe seara. Imi aduc aminte de cantarile date acolo cu prietenii, de primele piese invatate.

Cred ca imi pot aminti cateva veri la rand cand ne strangeam in fiecare seara.

Ma gandesc ca acum, nu mai vine nimeni acolo. Ruinele zac, nu mai asculta cantece la ghitara, povesti spuse la o bere. Pacat.

In cinstea acelor vremuri, Nightwish-Phantom Of The Opera

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu