duminică, 28 iunie 2009

Limp Bizkit Live@Arene Bucuresti

Sincer, as fi regretat enorm daca nu as fi ajuns azi la "Rock the City"; un show de zile mari, unde au cantat Saga,Queensryche si Limp Bizkit.

Trupa Saga, din pacate am vazut doar ultimele doua piese, care mi-au placut si m-au determinat ca in momentul in care scriu aceste randuri sa ascult mai multe piese de la ei.

Queensryche. Nu am mai ascultat pana azi la concert aceasta trupa, recunosc. Nu e exact genul meu, insa au cantat oamenii aia fara greseala, la care se adauga un sunet mare de tot (care din fericire s-a mentinut si la LB) si tonuri de ghitara foarte bune, alese perfect pentru piesele lor.

LIMP BZIKIT. Main eventul serii. O trupa pe care o ascult de la "Chocolate starfish and the hotdog flavoured water", cred ca de prin clasa a 7-a, cam asa ceva.
Oricum, pe langa trupa, am avut onoarea sa il vad live pe Wes Borland, care pentru mine, e acolo, sus de tot in lumea ghitaristilor.

Setlistul a constat in toate hiturile lor, vechi si noi, cantate perfect de baietii de la Limp Bizkit.

Un lucru care m-a impresionat placut e modul in care Fred Durst se comporta fata de public. A dat dovada ca e un showman de clasa.

Tot la acest concert am avut parte de o premiera: primul circle pit pe care l-am vazut si la care, nu m-am putut abtine si m-am bagat :)) ca-n reclama Golden Brau. PS: e mult mai fain ca "pogo-ul" neaos.. il recomand :)

Sunetul, am mai zis, de nota 10. Singurul moment de 10- a fost la Queensreyche, cand nu s-a auzit saxofonul solistului.

Per total, s-a meritat sa stau cateva ore bune in ploaie. Am vazut 2 trupe noi si mi-am implinit visul de a vedea live o trupa pe care o ascult de mic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu